Регулятори тиску («редуктори») Tomasetto LPG моделі AT09 Nordic і Nordic XP омологовані відповідно до Регламенту ECE 67R і призначений для автомобільних систем зрідженого нафтового газу.
Редуктори Nordic та Nordic XP оснащені вбудованим вхідним фільтром та вбудованим електромагнітним клапаном. Nordic XP також оснащений системою з подвійною мембраною, що дозволяє збільшити вихідний тиск зрідженого нафтового газу. Збільшення навантаження на двигун (динамічна компенсація тиску).
Характеристика | Nordic | Nordic XP |
---|---|---|
MAX тиск на вході | 30 bar | |
вихідний тиск | регулюється від 0,9 до 1,8 bar (відносно MAP) | |
напруга котушки - потужність | 12 V DC - 11 W | |
потужність двигуна | до 125 kW | до 180 kW |
ВСТАНОВЛЕННЯ
- Помістіть редуктор усередині моторного відсіку, вертикально закріпивши його на шасі, можливо, в такому положенні, щоб легко налаштовувати та обслуговувати. Вихідне газове з'єднання має бути розташоване вгору.
- Встановіть редуктор нижче рівня піддону контуру охолодження двигуна, уникаючи його кріплення до двигуна або інших нагрівальних або вібруючих елементів, які можуть вдарити або пошкодити його.
- Мінімальна відстань від колектора двигуна або інших нагрівальних елементів повинна бути не менше 150 мм. Якщо відстань менша, ми рекомендуємо використовувати сталеву діафрагму (товщиною 1 мм) або аналогічний матеріал.Перед подключением проверьте чистоту труб, чтобы избежать попадания загрязнений в регулятор.
- Переконайтеся, що у з'єднаннях немає надмірного натягу, щоб уникнути можливого згинання труб.
З'ЄДНАННЯ
- Підключіть вхідну трубу до входу газу за допомогою фітингів та з'єднань, що постачаються разом із виробом.
- Підключіть гумову трубку до газовідведення за допомогою відповідних хомутів. Різьбові з'єднання з належним моментом затягування для забезпечення кріплення. Надмірний момент, що крутить, може пошкодити трубки, вплинути на нормальну швидкість потоку і можливо, призвести до витоків.
- Підключити водяний контур редуктора до системи охолодження двигуна, паралельно радіатор салону, за допомогою двох Т-подібних штуцерів і спеціалізованих гумових рукавів і хомутів. Подключите катушку в соответствии с электрической схемой газового ЭБУ и убедитесь, что провода электрически изолированы.
- Підключіть з'єднувальну трубку MAP(вакуум) до впускного колектора двигуна поруч із дросельною заслінкою, дозволяючи компенсувати тиск.
НАЛАШТУВАННЯ
Після встановлення необхідно виставити тиск упорскування, відповідно до системи (повертаючи регулювальний гвинт на кришці редуктора). Перед встановленням тиску прогрійте редуктор до робочої температури (зазвичай вище 50°С). Поверніть гвинт за годинниковою стрілкою, щоб зменшити тиск проти годинникової стрілки, щоб збільшити його.
Враховуючи, що тиск впливає на момент упорскування, процедура регулювання повинна бути виконана відповідно до керівництва постачальника по електронному блоку управління.
Встановіть тиск упорскування, перш ніж продовжити налаштування електроніки на холостому ходу, щоб забезпечити стабільність системи та уникнути відхилень від значень налаштування упорскування.
ОБСЛУГОВУВАННЯ
Не рідше одного разу на рік або кожні 10 000 км рекомендується обслуговувати фільтруючий елемент за допомогою належного комплекту.
Повне технічне обслуговування рекомендується кожні 50 000 км або 3 роки, або якщо автомобіль не використовувався довгий час. (Або 1 рік якщо експлуатувався), використовуючи комплект обслуговування Tomasetto RGAT2085 (для Nordic) та RGAT2086V (для Nordic XP).
Найчастіше виконуйте повну ревізію у разі наявності бруду або сторонніх домішок у водяному чи газовому контурі.
ГАРАНТІЯ
Виробник гарантує, що кожен пристрій виготовлено відповідно до застосовних норм та правил. 100% відкалібровано та протестовано. Без будь-якої іншої письмової угоди між Сторонами, виробник гарантує, що Продукти не мають виробничих дефектів протягом 12 місяців з моменту початку їх експлуатації.
У жодному разі гарантія не поширюється на дефекти, спричинені: ушкодженнями під час транспортування; неправильним використанням; деградацією при нормальному використанні; недотриманням інструкцій.