РЕГУЛЯТОР ТИСКУ LPG модель AT07

Регулятори тиску Tomasetto LPG («редуктори») моделі AT07 омологовані відповідно до Регламенту ECE 67R і призначений для традиційних автомобільних систем зрідженого нафтового газу (змішувач), з 2 ступенями редукування. Встановлення та використання продукту повинні виконуватись відповідно до правил Регламенту ECE 67R. Будь-яке інше використання призведе до анулювання гарантії та знімає з виробника будь-яку відповідальність.

ХАРАКТЕРИСТИКИ

ВЕРСІЯ 100 HP 140 HP SUPER
MAX тиск на вході 30 bar
вихідний тиск залежно від змішувача
напруга котушки - потужність 12 V DC - 11 W
потужність двигуна до 75 kW до 105 kW до 140 kW

ВСТАНОВЛЕННЯ

  • Помістіть редуктор у моторний відсік, вертикально закріпивши його на
    шасі і паралельно напрямку руху автомобіля, можливо, в
    положенні, що дозволяє легко налаштовувати та обслуговувати. Вихід газу
    повинен бути спрямований вгору.
  •  Встановіть редуктор під рівень ланцюга піддону системи охолодження двигуна, уникаючи фіксації його на двигуні або іншому нагрівається або вібруючому елементі, який може вдарити або пошкодити його.
  • Мінімальна відстань від колектора двигуна або інших нагрівальних елементів повинна бути не менше 150 мм. Якщо відстань менша, ми рекомендуємо використовувати сталеву діафрагму (товщиною 1 мм) або аналогічний матеріал.
  • Перед підключенням перевірте чистоту труб, щоб уникнути забруднень у регулятор.
  • Переконайтеся, що у з'єднаннях немає надмірної напруги, щоб уникнути можливого згину труб.

ПІДКЛЮЧЕННЯ

  • Підключіть вхідну трубу до входу газу за допомогою фітингів та з'єднань, що постачаються разом із виробом.
  • Підключіть гумову трубку до газовідведення за допомогою відповідних хомутів. Різьбові з'єднання з належним моментом затягування для забезпечення кріплення. Надмірний момент, що крутить, може пошкодити трубки, вплинути на нормальну витрату і, можливо, призвести до витоків.
  • Підключіть водяний контур редуктора до системи охолодження двигуна, паралельно до радіатора салону, за допомогою двох трійників і спеціальних гумових шланг і хомутів.
  • Підключіть котушку відповідно до електричної схеми газового ЕБУ та перевірте
    що дроти електрично ізольовані.

Після встановлення перевірте наявність можливих витоків газу за допомогою детекторів газу.

Попередження: не наближуйтесь до автомобіля з палаючими предметами, такими як сигарети, або предметами, які можуть викликати іскри.

НАЛАШТУВАННЯ

Наступна процедура підходить для бензинових карбюраторних та інжекторних систем. На бензиновому інжекторному двигуні автомобілів з лямбда-зондом, дотримуйтесь також процедури регулювання, запропонованої постачальником лямбда-зонда, електронного блоку управління.

  • Увімкніть двигун і зачекайте, доки він прогріється (температура води повинна бути >50 °C).
  • Перейдіть на газ;
  • У карбюраторній системі встановіть регулятор максимальної витрати повітря всередині. Якщо на впускному колекторі є клапан VAE, від'єднайте його.
  • Відрегулюйте холостий хід, використовуючи тільки регулювальний гвинт холостого ходу, та встановіть його так, щоб отримати максимальні обороти двигуна, біля холостого ходу, без зміни
    положення дроссельної заслінки.
  • Будьте обережні, не відгвинчуйте більш ніж на 7 мм.
  • На 3000 об/хв установіть регулятор максимальної витрати, щоб отримати максимум
    оборотів двигуна без зміни положення дросельної заслінки.
  • Після налаштування регулятора максимальної витрати перевірте стан холостого ходу.
    І, при необхідності, повторіть описану вище процедуру налаштування. За необхідності знову підключіть клапан VAE. При вимкненому двигуні, під час відсікання або рульового керування заново встановіть холостий хід, відвернувши на чверть оберту допоміжний регулювальний гвинт холостого ходу і повторіть описану вище процедуру.

ОБСЛУГОВУВАННЯ

Не рідше одного разу на рік або кожні 10 000 км рекомендується обслуговувати фільтруючий елемент за допомогою комплекту і злити масло, що відклалося в редукторі, знявши зливну пробку. Остання операція повинна виконувати за температури двигуна близько 50°C.
Повне технічне обслуговування рекомендується кожні 50 000 км або 3 роки, або якщо автомобіль не використовувався довгий час. час (1 рік при користуванні) з використанням ремкомплекту обслуговування RGAT2060A.
Найчастіше виконуйте повну ревізію у разі наявності бруду або сторонніх домішок у водяному чи газовому контурі.

Гарантія

Виробник гарантує, що кожен пристрій виготовлено відповідно до застосовних норм та правил. 100% калібровано та протестовано. Без будь-якої іншої письмової угоди між Сторонами, завод-виробник гарантує, що Продукти не мають виробничих дефектів протягом 12 місяців з моменту їх продажу.
У жодному разі гарантія не поширюється на дефекти, спричинені: ушкодженнями під час транспортування; неправильним використанням; деградація за нормального використання; недотримання інструкцій, пов'язаних з використанням та обслуговуванням; неправильним зберіганням; ремонтом чи модифікацією; використання для призначень, відмінних від автомобільних.