Основні несправності ГБО

Основні несправності ГБО

Для першого і другого покоління ГБО

  1. Причиною відсутності подачі газової суміші в силову установку може стати відмова роботи електромагнітного газового клапана, встановленого на карбюраторі. Швидкісний клапан у закритому положенні залипнув. Трубопровід засмічений. Фільтруючі елементи засмічені. Швидкісний клапан не спрацьовує. Видатковий вентиль повністю не відкривається.
  2. Силова установка авто заглушена, газ в систему продовжує надходити через перемикач не справний, вийшов з ладу редуктор, відсутня герметичність газового електромагнітного клапана на карбюраторі.
  3. Наявні складності по запуску силового агрегату авто виникають з причини несправності редуктора. Регулювання редуктора проведена неправильно. Паливна суміш бензину і газу подається одночасно.
  4. Причина підвищеної витрати газової суміші при обмерзанні редуктора відбувається через відсутність повної герметичності коробку діафрагми. Система охолодження переповнена повітряною масою. Охолоджуюча рідина має низький рівень.
  5. Наявність газового запаху в автомобільному салоні виникає з причини: відсутність герметичності у випускній системі відпрацьованих газів. Немає герметичності електромагнітного клапана на карбюраторі. З редукторного корпусу або з різних з'єднань газової магістралі відбувається витік.
  6. При роботі силової установки в холостому режимі може бути відсутнім розвиток обертів двигуна з причини несправності самого редуктора, системи запалювання або засмічення повітряного фільтра.
  7. Велика витрата газової паливної суміші виникає з причини: погане обігріву охолоджувальною рідиною редуктора. Несправність редуктора. Наявність зниженого рівня компресії на циліндрах двигуна. Редуктор розрегульований. Система запалювання має несправності. Засмічення повітряного фільтра.

Характерні причини несправностей для третього покоління ГБО.

  1. Силова установка авто не набирає повну потужність по причині події разрегулирования програмного забезпечення. Лямбда Зонд, кроковий регулятор подачі газу, редуктор мають несправності. Стався засмічення газових магістралей і газового фільтра.
  2. Відкриття дросельної заслінки може призвести до «провалу» з причини: неправильно підібраного змішувача. Сталося порушення регулювань всієї системи. Є несправність датчика, що фіксує положення заслінки дроселя.
  3. Досягнення рекомендованого температурного режиму не дозволяє двигуну перейти на роботу з паливом газової суміші з причини відсутності показань роботи тахометра за оборотами роботи силової установки. Температурний датчик редуктора несправний.
  4. Поява різного рівня «хлопків», що відбуваються на впускному колекторі, коли дросельна заслінка відкрита, відбувається у зв'язку наявними порушеннями регулювань клапанних теплових зазорів ГРМ. Механізм газорозподілу, система запалювання має несправність. Відсутній герметичність на впускному тракті, у зв'язку з чим відбувається підсос повітря. Некоректна робота по подачі газу крокового регулятора або неправильне регулювання системи призводять до збіднення паливної суміші.
  5. Підвищення витрати газового палива відбувається через: порушення регулювань контрольної системи лямбда. Мається несправність зонду лямбды, крокового регулятора подачі газової суміші. Рівень компресії в циліндрах двигуна знижений. Сталося порушення редукторних регулювань. Система запалювання має несправності. Сталося засмічення повітряного фільтра.

Для четвертого покоління ГБО характерні такі несправності

  1. Відсутня стійка робота силового агрегату на холостому ходу. Через порушення регулювань на клапанах теплових зазорів ГРМ. Мається несправність газорозподільного механізму агрегату. Рівень рухової компресії знижений. Несправність зондової лямбды. Регулювання системи газового уприскування вироблено некоректно. Має несправність в системі запалювання. Не забезпечується нормальна робота газових форсунок.
  2. Отсутствует развитие полной двигательной мощности по причине засорения фильтра тонкой очистки, газовой магистрали и газового фильтра. Есть неисправность зондовой лямбды и газовых форсунок. Газовая система впрыска некорректно отрегулирована. Уровень редукторного, газового давления снижен.
  3. Достигнув рекомендованного температурного режима, силовая установка не может перейти на питание газовой смесью. Разряжение аккумуляторной батареи, уровень зарядки ниже девяти вольт. Не происходит обогрева редуктора. Причинами этой неисправности могут стать газовый датчик давления, температуры редуктора и газовой температуры. Не поступает сигнал о количестве оборотов силового агрегата.
  4. Причинами повышенного газового расхода ставится: когда форсуночные, калибровочные штуцера подобраны некорректно. Уровень редукторного давления повышен. Газовая система впрыска имеет нарушение регулировок. Неисправность зондового лямбда, газовых форсунок, редуктора и системы зажигания. Отсутствует обогрев охлаждающей жидкостью редуктора. Уровень компрессии в цилиндрах двигателя снижен. Есть нарушения в регулировке редуктора. Произошло засорение воздушного фильтра.
  5. Резкое открытие дроссельной заслонки приводит к провалу по причине: нарушений в регулировке тепловых зазоров на клапанах ГРМ. Обнаружение неисправности газораспределительного механизма силового агрегата автомобиля. Понижение уровня двигательной компрессии. Обнаруженная неисправность системы зажигания, газовых форсунок. Засорение газового фильтра тонкой очистки, газовых магистралей и газового фильтра. Наличие низкого уровня газового давления в редукторе. Форсуночные, калибровочные штуцера подобраны некорректно.
  6. Самопроизвольное возвращение газового впрыска на питание бензиновой смесью может быть обусловлено такой причиной, как низкий уровень температуры газовой смеси, появляющейся в связи с недостаточной мощностью редуктора. Произошла разрядка аккумуляторной батареи. Показатель уровня зарядки составляет меньше девяти вольт. Произошла неисправность датчика газового давления, температуры и редуктора. Отсутствует подача сигналов по оборотам силовой установки.