Зовременные види газобалонного обладнання (ГБО) дозволяють без проблем працювати на газі практично будь-якого автомобільного двигуна, незалежно від його типу і системи упорскування. Виробники ГБО сьогодні постійно розробляють новітні технології з метою розширити можливості газового обладнання, постійно підлаштовуючись під новітні моделі авто.

Тому, якщо якийсь СТО, мотивуючи тим, що даний двигун не можна переобладнати на газове паливо відмовляється встановлювати ГБО на ваш автомобіль, це може бути зовсім не правда. Серед причин відмови часто фігурують конструктивні особливості двигуна, складні системи подачі пального і можливо інші чинники, непідвладні деяким установникам, у яких рівень професіоналізму ще не досяг довершеності або у них просто немає необхідного для складних робіт сучасного обладнання.

Виключення з правил
Сьогодні будь-яких обмежень щодо переведення двигунів на газове паливо практично немає. Газифікуватися можуть навіть гібридні і дизельні мотори. Але все ж існують певні види двигунів, переобладнати які на газ не візьметься жоден відповідальний високопрофесійний інсталятор.

Даже незважаючи на високорозвинені технології з використання ГБО, існують певного виду двигуни, на які, за їх конструктивних особливостей, встановити газове обладнання практично неможливо. До таких ДВС відносяться:

  • Многоцилиндровые ДВС, встановлені на баварських BMW та Мерседес-Бенц, випущених з конвеєра в Штутгарті.
  • Певні двигуни автомобілів Lexus з Японії.
  • Деякі автомобілі, завезені з США.
  • Ексклюзивні автомобілі і новітні моделі.

Двигуни з подвійним інжектором
Це 6-циліндрові двигуни, обладнані двома форсунками упорскування на кожен циліндр (безпосередня і розподілена). При цьому кожна форсунка має свій час спрацьовування і дозування.

Сложность газифікації полягає в їхній алгоритм спрацьовування. Для них поки немає універсальної програми впорскування газу, а наявний софт освоїти не може. При спробі встановити газове обладнання, бортовий комп'ютер просто не дасть двигуну нормально працювати.

Нпро такі двигуни встановлювалися тільки на деяких модифікаціях японського Lexus GS, випуску середини 2000-х років і Toyota, призначених для внутрішнього ринку Японії. Можливо, ці агрегати ще з'являться на моделях, випущених в Європі, тому що дані двигуни хоч і мають певні конструктивні складності, але їх система досить прогресивна.

Суть в том, что при небольшой нагрузке работает только одна форсунка, вторая подключается только при повышении оборотов двигателя до определенного предела. Такая система впрыска довольно экономна при обычной езде, а при необходимости, когда включается вторая форсунка, дает высокую мощность двигателю.

Поэтому, при покупке подержанной «Тойоты» или «Lexus GS» с перспективой перехода на ГБО, нужно обратить внимание на данный нюанс.

Перспектива
Але виробники ГБО постійно розробляють нові види автогазовых систем і практично щорічно випускають на ринок нові прошивки. Тому різні обмеження і труднощі з установкою постійно знижуються. Можливо, що найближчим часом вже можна буде встановлювати газові системи практично на будь-які автомобілі, незалежно від їх двигунів.

Пример, сьогодні в Україні вже встановлено і успішно працює ГБО на роторному двигуні автомобіля Mazda RX-8.