Підготовка до зими також не обходить виробників палива. Їм необхідно відрегулювати робочі параметри, щоб при зниженій температурі навколишнього середовища, заправлений автомобіль можна було без проблем використовувати. Склад ЗВГ Як відомо, зріджений газ (СНД) являє собою суміш двох вуглеводнів - пропану і бутану з невеликим вмістом інших газів, таких як метан, етан або пентан. Однак два основних компонента, а саме пропан і бутан, мають фундаментальний вплив на властивості газоподібного палива. Змінюючи їх пропорції відповідно, властивості газоподібного палива регулюються у відповідності з переважаючими атмосферними умовами. Точки кипіння пропану і бутану надають вирішальне вплив на властивості газу.

Пропан швидко випаровується у -42 С, але бутан при -0,5 C. Завдяки цим параметрам рідкий газ має тенденцію випаровуватися (переходити в газове стан). Це дуже важливо, тому що мимовільне випаровування ЗВГ в баку створює газову подушку над дзеркалом рідкого палива. Завдяки цьому в резервуарі накопичується позитивний тиск, в результаті чого рідка суміш пропану може переміщатися в дистальну частину системи подачі. Порівнюючи тільки точки кипіння обох компонентів, ясно видно, що пропан в нашій кліматичній зоні завжди буде легко випаровуватися, створюючи відповідне надлишковий тиск у резервуарі. На жаль, бутан при температурі нижче нуля більше не переходить в газову стан, тому надлишкового тиску в резервуарі не буде (газ не зможе переміщатися в подальшу частину енергосистеми). Експерти по технологіям та якості газу, коментує питання про параметри СНД з невеликим вмістом солі. - При порівнянні тільки точки кипіння, ясно видно, що пропан на широтах, на яких розташована Росія, узимку не страшний. Температура -20 З раніше Гаваї для нього.

Протилежна ситуація з бутаном, який при температурі нижче 0 С веде себе як типовий замерзла людина, і він воліє залишатися у баку, ніж перетворюватися на газ і слідувати за двигуном. Зміна в складі LPG Тому відповідні пропорції обох компонентів вибираються періодично, в залежності від переважаючих зовнішніх температур, щоб забезпечити адекватне тиск в системі подачі газу, необхідне для його правильної роботи. Взимку вміст пропану в автогазе збільшується, а влітку, коли спостерігаються позитивні температури навколишнього середовища, зміст цього компонента можна зменшити, замінивши його більш дешевим бутаном. Принципи періодичних змін у складі ЗВГ або, зокрема, його параметрів, які визначаються на основі складу вуглеводнів, точно визначені в стандарті PN-EN 589 та Постанові міністра економіки від 28 грудня 2006 року про вимоги до якості скрапленого газу (ЗВГ).

Специалист объясняет наиболее важные, с точки зрения зимней эксплуатации автомобиля, работающие на СНГ, положения, содержащиеся в обоих документах. Согласно этим требованиям, для зимнего сжиженного нефтяного газа зима начинается 1 ноября и заканчивается 31 марта. Остальные 6 месяцев - летний период. Параметр, называемый «температура, при которой относительное давление паров не ниже 150 кПа», определяет, соответствует ли СНГ требованиям для зимнего периода. Эта температура зимой в основном зависит от содержания пропана в СНГ и подходит, когда ее значение составляет -10? С или менее (т.е. -11, -12 тощо). Тому зимовий СНД - це суміш пропан-бутану, яка відповідає вимогам стандарту PN-EN 589 і яка при 10 С. або вище має відносний тиск пари вище 150 кПа. Підвищений вміст пропану в СНД має додаткові переваги. Пропан є компонентом з високим октановим числом, який дуже добре (без проблем) згорає в двигуні. Водій може відчути це у вигляді поліпшеної потужності і прискорення. Таким чином, гарний зимовий газ характеризується: високим вмістом пропану, дуже хорошим тиском пари і високим октановим числом.

Есть ли плохой зимний газ в этом случае? К сожалению, да. По мнению нашего эксперта, убыточные поставщики часто используют огромное давление метана, содержание которого в сжиженном нефтяном газе должно быть ниже 0,1%. Так получилось, что низкое содержание метана, даже на уровне 0,2-0,3%, позволяет достичь зимних параметров в сжиженном нефтяном газе с очень низким содержанием пропана, даже ниже 35%. Топливо соответствует стандарту, но имеет низкое октановое число. Величезний тиск метану викликає перебої в згоранні суміші в двигуні або навіть переривання його роботи за тенденції до випаровування ЗВГ в трубопроводах і утворення так званих. "Газові пробки". Ось чому так важливо заправлятися тільки на перевірених заправках.