Раді економії багато автомобілістів переводять свої автомобілі на газове паливо. Для цього встановлюють газобалонне обладнання. Крім цього, в спробі заощадити ще більше, набувають ГБО, яке вже експлуатувалося раніше. Але якщо, наприклад, при купівлі б/в редуктора або форсунок економія може бути виправданою (завжди можна використовувати ремкомплект), то буде виправдана установка раніше використаного газового балона.

Почему саме б/в балони
У підприємців немає великого бажання зв'язуватися з доставкою нових балонів для іномарок. Це для них додаткові митні витрати, в той час як для б/у балонів розмитнення не потрібно, та й коштують вони набагато дешевше. А якщо їм після чистки і фарбування надати товарний вигляд, можна вільно продати, як нові.

Проткуда доставляються б/у балони на вторинний ринок
Колишні в експлуатації газові балони для автомобілів найчастіше доставляються з Польщі та інших європейських країн. Там за законом забороняється використовувати ГБО, яке за 10 років відпрацювало свій гарантійний термін. Після того, як термін експлуатації закінчується, обладнання демонтується, але на утилізацію не надходить, а вивозиться заповзятливими людьми до нас в країну і тут після підготовки знову продається.

У деяких випадках ГБО знімається з куплених автомобілів, водії яких воліють бензин. Природно також балони надходять на ринок.

Также балони демонтуються з транспортних засобів після ДТП, які не придатні до подальшої експлуатації. Надіслані на розбирання машини також є донорами ГБО.

Доак відрізнити балони б/у від нових

  • Щоб під час встановлення вам не підсунули замість нової газової ємності, бувший у використанні балон, потрібно знати деякі нюанси:
  • Любая ємність для газу повинна мати певної форми сертифікат від її виробника. У разі, якщо при монтажі ГБО інсталятор не може його пред'явити, швидше за все, балон не є новим.
  • На кожному газовому балоні має бути закріплена металева інформаційна табличка, де вказано вага балона, країна виробник, дата виготовлення, дата перевірки та дата наступного випробування. Часто така табличка на б/у балоні закрашена або відсутня зовсім.
  • Дораска на балоні може бути з потьоками або розподілена по поверхні нерівномірно.

Если вы все же решили установить на автомобиль б/у баллон с еще не просроченным сроком, рекомендуется обязательно узнать причину его демонтажа с другой машины.

Последствия использования б/у баллона
Почему не рекомендуется использовать повторно газовые баллоны, отслужившие свой срок? На это есть несколько причин:

  • Две рабочие пятилетки – это совсем немалый период времени, за который металл резервуара, скорее всего уже износился и подвергся коррозии как внутри, так и снаружи. Кроме этого, от вибрации в сварных швах уже возможно появились незаметные для глаза дефекты и прочие нарушения.
  • После демонтажа баллоны обычно хранятся на открытом, не защищенном от атмосферных осадков пространстве. При этом вода с грязью вполне может попасть внутрь. А при повторной эксплуатации эта грязь со временем проникнет в топливную магистраль и засорит не только ее, но и редуктор с форсунками.
  • Засорение грязью системы – это только одно их самых мелких зол. Существует более страшный кошмар, связанный с ГБО – разрыв емкости при заправке или движении. Это может произойти только с отработавшим свой срок газовым баллоном.

Поетому, вирішивши ставити газове обладнання з використанням б/у балоном, потрібно усвідомлювати наслідки і добре подумати, чи варто заощаджувати на власній безпеці.