На всі товари, придбані в інтернет-магазині "GazMax", поширюється дія закону України "Про захист прав споживачів". З метою запобігання непорозумінь, просимо Вас звернути увагу на зазначений нижче порядок здійснення процедури обміну чи повернення товарів.

 

Коли покупець має право на повернення або обмін придбаного товару?

Відповідно до законодавства України існують 2 випадки, в яких покупець зможете повернути (або обміняти) куплений товар:

  1. Товар несправний, має суттєві недоліки, які роблять неможливим його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника);
  2. Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був використаний, збережена цілісність упаковки і розрахунковий документ.

Які умови обміну та повернення неякісного товару?

  1. Якщо з дня покупки товару пройшло не більше 14 днів, і на товарі немає слідів експлуатації, збережена цілісність упаковки, його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, маркірування, а також всі отримані від продавця документи (чеки, гарантійні талони, інструкція з експлуатації).
  2. Якщо до товару додано подарунок, він повинен бути повернутий разом з товаром. При цьому подарунок також не повинен мати слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабрична упаковка. Якщо при покупці була видана картка постійного клієнта, то вона буде анульована.
  3. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право:
    • придбати який-небудь інший товар, який є в наявності, з відповідним перерахуванням вартості,
    • одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару,
    • здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
  4. При поверненні грошей розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на момент його придбання. Гроші повертаються не пізніше ніж протягом 3 днів з моменту підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов'язань з боку покупця.

 

При яких умовах буде відмовлено в заміні товару на новий?

  1. Якщо товар був в експлуатації, має дефекти або в неповній комплектації.
  2. Пошкоджена гарантійна пломба і\або є сліди розтину пристрою.
  3. З моменту покупки пройшло більше 14 днів (Але Ми завжди готові піти назустріч і обговорити повернення навіть після 14 днів, Наша мета - задоволені клієнти)

 

 

Умови повернення товарів неналежної якості: 

- у разі виявлення Клієнтом отриманого товару неналежної якості, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону зазначеному на сайті та в індивідуальному порядку вирішити питання заміни або ж повернення використовуючи транспортні послуги компанії ТОВ "Нова Пошта". 

- при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 7% 

- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в мессенджері Viber по номеру телефону зазначеному на сайті. 

Повернення здійснюється за рахунок Отримувача. Виконання повернення виключно доставкою "Нова пошта". 

Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи: 

- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару 

- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання повернутого товару

 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Для повернення\обміну товару телефонуйте або пишіть на вайбер +38(066)2488260